Wijzigingen in Profit 15 voor CRM

By | AFAS

De update naar Profit 15 brengt een aantal veranderingen en nieuwe functionaliteiten met zich mee. In dit artikel zoomen we in op de veranderingen voor de module CRM. Lees onder andere meer over de nieuwe berichtsjablonen, het genereren van documenten in In- & OutSite en de update van de forecast.

Read More

Wijzigingen in Profit 15 – Projecten

By | AFAS

De update naar Profit 15 brengt een aantal veranderingen en nieuwe functionaliteiten met zich mee. In dit artikel zoomen we in op de veranderingen voor de module projecten. Natuurlijk staan de specialisten van Peopletrack voor u klaar om deze functionaliteiten daadwerkelijk in gebruik te nemen.

Read More

Wijzigingen in Profit 15 voor de module Financieel

By | AFAS

De update in AFAS naar Profit 15 laat nu niet lang meer op zich wachten en zal naar verwachting binnen een aantal weken uitgerold worden. Deze update in AFAS brengt nieuwe functionaliteiten met zich mee voor de verschillende modules. In dit artikel zoomen we in op de module Financieel. Lees onder andere meer over de optimalisatie van contractbeheer, de facturatiecockpit en de finance auditor.

Read More

Wijzigingen in Profit 15 voor Payroll

By | AFAS

De update in AFAS naar Profit 15 laat nu niet lang meer op zich wachten en zal naar verwachting binnen een aantal weken uitgerold worden. Deze update in AFAS brengt nieuwe functionaliteiten met zich mee voor de verschillende modules. In dit artikel zoomen we in op de module Payroll. Lees onder andere meer over het dichtzetten van correctieperiodes en over het filter op het standenregister.

Read More

Wijzigingen in Profit 15 voor HRM

By | AFAS

De update in AFAS naar Profit 15 laat nu niet lang meer op zich wachten en zal naar verwachting begin juli uitgerold worden. Deze update in AFAS brengt nieuwe functionaliteiten met zich mee voor de verschillende modules. In dit artikel zoomen we in op de module HRM. Natuurlijk staan de specialisten van Peopletrack voor u klaar om deze functionaliteiten daadwerkelijk in gebruik te nemen.

Read More

Terugkeer naar kantoor: een werkplek reserveren via AFAS

By | AFAS

De versoepelde maatregels van het RIVM zetten veel organisaties voor een uitdaging. De 1,5 meter afstand moet gewaarborgd worden, wat van invloed zal zijn op de werkplekken op kantoor. Via AFAS InSite kunt u medewerkers hun werkplek laten reserveren. Op deze manier zullen er nooit teveel collega’s aanwezig zijn op kantoor en kan het aantal beschikbare werkplekken goed gemonitord worden.

Read More

InSite als centraal middelpunt van de organisatie

By | AFAS

AFAS InSite is een handig platform waar collega’s eenvoudig worden voorzien van informatie. Nadat medewerkers zijn ingelogd, worden zij op de hoogte gebracht van het laatste nieuws, maar zij kunnen bijvoorbeeld ook zelf acties starten. Medewerkers blijven betrokken bij de organisatie én hr-medewerkers worden automatisch ontlast. Dit maakt het een ideaal platform om te gebruiken als intranet, geïntegreerd met de rest van de bedrijfsprocessen in AFAS.

Read More

WIEG: Aanvullend geboorteverlof inrichten in AFAS

By | AFAS

Dankzij de Wet Invoering Extra Geboorteverlof (WIEG) hebben partners na de geboorte van hun kind recht op extra verlof. Het geboorteverlof voor partners bestond altijd uit twee dagen betaald verlof. Per 1 januari 2019 is dat al uitgebreid naar eenmaal de wekelijkse arbeidsduur geboorteverlof, ook wel bekend als partnerverlof. Vanaf 1 juli 2020 is het voor partners zelfs mogelijk om aanvullend geboorteverlof op te nemen. Dit zal van invloed zijn op uw AFAS inrichting.

Read More

AFAS Open 2020 – Profit 15

By | AFAS


Vanmorgen was het zover: AFAS Open 2020. Het jaarlijkse evenement waarin de nieuwe ins en outs over Profit gedeeld worden. Helaas was het dit jaar voor niemand mogelijk om live aanwezig te zijn bij AFAS Open. Om die reden vond het evenement dit jaar voor het eerst online plaats en werd er stil gestaan bij alle nieuwe en gewijzigde onderdelen in Profit 15.

Read More

Klantbeheer verbeteren dankzij CRM-software

By | AFAS


Een CRM-systeem helpt bij het beheren én optimaliseren van de klantgegevens; Customer Relationship Management. Simpel gezegd is een CRM-systeem dus software voor klantbeheer. Door middel van deze software kunt u gegevens eenvoudig updaten en alle contactmomenten bijhouden. Dit zal zorgen voor overzicht én inzicht! Wanneer een organisatie op de juiste manier gebruik maakt van het CRM-software, is het verbeteren van klantrelaties een stuk eenvoudiger.

Read More