Je begint de dag met een kop koffie of thee, en zoekt jouw werkplek voor vandaag omdat je een kantoordag hebt. Om 09:00 uur begint de dag-start met jouw team waarin de lopende en nieuwe wensen van klanten besproken worden.
Er is een verzoek van een klant binnen gekomen voor de inrichting van de thuiswerkvergoeding. Je geeft tijdens de dag-start aan ruimte in je agenda te hebben om deze leuke klus uit te voeren. Je hebt nog niet eerder een looncomponent aangemaakt en daarom plan je een uurtje in met een collega om jou te helpen. Je maakt een belafspraak met de klant om uit te vragen wat het proces precies moet zijn en wat de vergoeding is.
Ook heb je terugkoppeling gekregen van een andere klant op je inrichting: de klant heeft getest en is tevreden. Je mag de inrichting live zetten! Weer terug naar het inrichten van de thuiswerkvergoeding, hoe zat dat ook alweer, je zoekt het in de AFAS Help op en doorloopt de inrichting. Tegelijkertijd belt een klant, paniek!: een HR medewerker kan per ongeluk alle sollicitanten zien. Terwijl je met de klant aan de telefoon blijft open je direct de omgeving en kijk je mee naar de oorzaak van het probleem, om deze vervolgens op te lossen. Terwijl je je uren schrijft zie je dat het al 17:00 uur is. Time flies when you’re having fun, morgen weer een dag!