Je begint de dag met een kop koffie of thee, en zoekt jouw werkplek voor vandaag gezien je een kantoor dag hebt bij de klant. Je bent voor de klant het huidige indienst-proces in kaart aan het brengen, samen met een HR medewerker. Je bespreekt uitvoerig het huidige proces en het gewenste proces. Met jouw AFAS kennis weet je of de wensen van de klant mogelijk zijn en of er nog AFAS functionaliteiten zijn waar de klant nog niet aan heeft gedacht.
Je schrijft je advies en bespreekt dit met de HR medewerker en Manager. Je komt enthousiast uit de meeting omdat ze jouw adviezen graag uitgevoerd zien hebben. Je gaat aan de slag met de eerste inrichting van de indienst-workflow en het aanmaken van de indienst-profielen .
Ook heb je terugkoppeling gekregen van een andere klant op je inrichting van het individueel keuzebudget waar je recent de laatste punten op de i hebt gezet. De klant heeft het volledige proces nog een laatste keer door getest en is tevreden. Je mag de inrichting live zetten! Terwijl je je uren schrijft zie je dat het al 17:00 uur is. Time flies when you’re having fun, morgen weer een dag!